logo

Pielęgnacja dłoni

W naszym Centrum wykorzystujemy słynne lakiery prmanentne marki OPI

opi logo

Amerykańska firma OPI od ponad 30 lat szczyci się pozycją absolutnego lidera na rynku produktów do profesjonalnej pielęgnacji dłoni, stóp i paznokci. Wywodzi się z Hollywood, jedynego miejsca na ziemi, gdzie spełniają się marzenia, czego jest najlepszym dowodem. Na początku swej działalności była małą rodzinną firmą, która dzięki jakości swych produktów w krótkim czasie zyskała rzeszę wielbicieli na całym świecie. Dziś OPI stanowi prawdziwą potęgę, stawiającą na profesjonalizm i niepowtarzalność produktów. Firma zdobyła światowe uznanie dzięki szerokiej gamie ponad 200 kolorów lakierów do paznokci, cechujących się wyjątkowym połyskiem i wysoką odpornością na ścieranie. Różnorodność ich barw jest inspiracją dla stylistów paznokci oraz dla klientów OPI, do grona których należą największe gwiazdy show-biznesu. Każdy lakier to coś więcej niż tylko „mała butelka”, to obietnica doskonałości, emocji i niezwykłego, ponadczasowego stylu.

gelcolor logo

Barwy sukcesu

OPI zrewolucjonizowało świat lakierów do paznokci, każdego roku ukazując kobietom dwie wyjątkowe kolekcje lakierów (wiosna-lato, jesień-zima), tytułując każdą nazwą innego miejsca na ziemi. Na przestrzeni lat stworzono już między innymi kolekcję Włoską, Grecką, Meksykańską, Japońską, Kanadyjską, Australijską, Indyjską, Francuską, Hiszpańską, Szwajcarską, a także najlepiej sprzedającą się ze wszystkich kolekcję Rosyjską na sezon jesień-zima 2007, której popularność przerosła wszelkie wyobrażenia! Kolekcje zawierają 12 najmodniejszych w danym sezonie kolorów. OPI nadało bowiem nowe znaczenie paznokciom, które stały się integralną częścią ubioru i stylu.

Lakiery i ich nazwy

Nazwy lakierów są tak zabawne i sprytne, że klienci nie mogą przestać o nich mówić. Zamiast banalnych nazw typu „Róż nr 2” czy „Czerwień nr 1” firma wprowadziła „Watę cukrową z Coney Island” („Coney Island Cotton Candy”) czy „Tak naprawdę nie jestem kelnerką” („I'm Not Really a Waitress”). Każdy lakier to także chroniony patentami kształt buteleczki, ergonomiczne zamknięcie oraz szeroki pędzelek Pro Wide® Brush, które zapewniają najłatwiejszą aplikację lakieru. W ten sposób OPI połączyło zachwycające kolory i najwyższą możliwą jakość lakieru do paznokci. Preferowany przez profesjonalistów i uwielbiany przez gwiazdy najwyższego formatu, dostępny jest w ponad 200 odcieniach. Lakier do paznokci OPI stworzył globalną kulturę koloru.

OPI i gwiazdy

Gwiazdy uwielbiają OPI Co roku na rozdaniu nagród filmowych w Los Angeles, gdy gwiazdy światowego formatu kroczą po czerwonym dywanie, możemy obserwować najmodniejsze kreacje i... najmodniejsze kolory paznokci. Prawie zawsze są to kolory OPI Jednak gwiazdy korzystają z lakierów OPI nie tylko przy okazji gal wręczenia nagród. Używają ich także w codziennej pracy na planie filmowym. Czy potrafilibyście wskazać filmy, w których aktorki używały na przykład koloru OPI Red? My tak! Lakiery OPI są również popularne wśród gwiazd show-biznesu w Polsce. Można to zauważyć szczególnie w wywiadach dla czasopism kobiecych, w których polskie aktorki i piosenkarki opowiadają o swoich ulubionych kolorach lakierów OPI.

gwen

Czy wiesz, że...?

  • Lakiery OPI „grały” w musicalu „Chicago”. Specjalnie na potrzeby tego filmu styliści OPI wykreowali kolekcję o tej samej nazwie. Lakiery z tej linii zdobiły paznokcie m.in. Catherine Zeta Jones. Kolekcja „Chicago” tak się spodobała, że trafiła do sprzedaży detalicznej.
  • Madonna wybrała odcień lakieru OPI Italian Love Affair w dniu swojego ślubu z Guyem Ritchie.
  • Angelina Jolie na premierze filmu „Grzech pierworodny”, w którym grała główną rolę, miała na paznokciach odcień OPI Candlelight.
  • Charlize Theron jest uzależniona od preparatu przyspieszającego wysychanie lakieru OPI DripDry. Aktorka jest również fanką odcienia lakieru OPI Coney Island Cotton Candy.
  • Priscilla Presley tak lubi lakiery OPI, że napisała do firmy list z podziękowaniami.
  • Reese Witherspoon miała na paznokciach różne odcienie lakierów OPI podczas kręcenia filmu „Legalna blondynka” i „Legalna blondynka 2".

brazil

Suzi Weiss-Fischmann, kreatorka wszystkich lakierów wyjaśnia, że kolekcja wyraża jej pragnienie życia wśród nasyconych barw. Brazylia kojarzy się z zielenią tropikalnych lasów, plażą, po której chadzają piękne dziewczyny w soczysto kolorowych bikini, a mężczyźni prężą swoje umięśnione i opalone torsy. Brazylia to zabawa, na czele z obłędnym karnawałem w Rio, który mnogością kolorów nie ma sobie równych. Wibrujące barwy są tak energetyczne, że każdego stawiają na nogi. A tego w obecnym świecie nam potrzeba.

Kolor, którego moc jest bezdyskusyjna, tym razem głęboko wniknie w naszą duszę i rozpali emocje. Między innymi za sprawą brazylijskich kobiet - seksownych, egzotycznych, pełnych wigoru, emanujących wewnętrznym i zewnętrznym pięknem. Suzi chciałaby, aby wszystkie kobiety na świecie, bez względu na przeciwności losu, przejęły tę niezwykłą energię od Brazylijek i pokazały swą, być może prawdziwą naturę.

W skład 12 kolorów kolekcji Brazil wiosna/lato 2014 wchodzą zarówno odcienie niezwykle soczyste, niczym owocowe cukierki, jak i kolory nude, naturalne. Dodatkowo tę linię urozmaica kolekcja czterech neonowych lakierów piaskowych, ale tylko w limitowanej wersji mini. Wśród nich jaskrawy fiolet, turkus, żółty i różowy.

Na wybiegach modowych kolekcje na 2014 rok często obfitowały w czerń i biel jako odcienie bazowe, które uzupełniane były dodatkami w tropikalnych barwach oraz kolorach ziemi. Takie zestawienia zaproponował choćby dom mody Christian Dior na sezon 2014. Trend zatem kuszący, kobiecy, podkreślający naturę kobiety, która nawet gdy jest poważna, klasyczna i elegancka, kryje w sobie figlarną nutę.